simon er sej

Sidevisninger i alt

tirsdag den 17. november 2015

jeg synes den sko er flot 
Indsendt af simon larsen kl. 01.53 Ingen kommentarer:
Send med mailBlog om dette!Del på XDel via FacebookDel på Pinterest

tirsdag den 3. november 2015

der starter i midten med det varmeste og bliver kolder og kolder 
Indsendt af simon larsen kl. 02.09 Ingen kommentarer:
Send med mailBlog om dette!Del på XDel via FacebookDel på Pinterest

tirsdag den 27. oktober 2015

det er mit design jeg kalder det for jul fordi det er jule farver 

Indsendt af simon larsen kl. 03.04 Ingen kommentarer:
Send med mailBlog om dette!Del på XDel via FacebookDel på Pinterest

tirsdag den 8. september 2015

hej jeg hedder simon

Indsendt af simon larsen kl. 01.41 Ingen kommentarer:
Send med mailBlog om dette!Del på XDel via FacebookDel på Pinterest
Nyere opslag Start
Abonner på: Opslag (Atom)

Om mig

simon larsen
Vis hele min profil

Blog-arkiv

  • ▼  2015 (4)
    • ▼  november (2)
      • jeg synes den sko er flot 
      • der starter i midten med det varmeste og bliver...
    • ►  oktober (1)
      • det er mit design jeg kalder det for jul fordi ...
    • ►  september (1)
      • hej jeg hedder simon
Simple tema. Temadesign af enot-poloskun. Leveret af Blogger.