simon er sej

Sidevisninger i alt

tirsdag den 17. november 2015

jeg synes den sko er flot 
Indsendt af simon larsen kl. 01.53 Ingen kommentarer:
Send med mailBlog om dette!Del på XDel via FacebookDel på Pinterest

tirsdag den 3. november 2015

der starter i midten med det varmeste og bliver kolder og kolder 
Indsendt af simon larsen kl. 02.09 Ingen kommentarer:
Send med mailBlog om dette!Del på XDel via FacebookDel på Pinterest
Nyere opslag Ældre opslag Start
Abonner på: Opslag (Atom)

Om mig

simon larsen
Vis hele min profil

Blog-arkiv

  • ▼  2015 (4)
    • ▼  november (2)
      • jeg synes den sko er flot 
      • der starter i midten med det varmeste og bliver...
    • ►  oktober (1)
    • ►  september (1)
Simple tema. Temadesign af enot-poloskun. Leveret af Blogger.